zondag 20 februari 2011

Een extra nachtje...

Ok, jullie hebben twee nachtjes moeten slapen voor ik jullie mijn geheimpje kwam vertellen maar ik was zoooo druk bezig met...kennis maken met mijn nieuwe huisgenootje. 
De kennismaking was een beetje overrompelend voor hem in de letterlijke zin van het woord.  Mijn baasjes waren zo lang weg geweest en uiteindelijk kwamen ze niet allemaal binnen.  toen ik  hun dan eindelijk zag staan in het park werd ik helemaal wild en tja...dan zie je zo een kleine opdonder natuurlijk niet meteen staan waardoor hij dus ondersteboven werd gelopen door mij.  Krijsen dat hij deed, wat een woesie en dat noemt zich een stoere kerel.  Pfff!  Baasje Danny heeft hem dan maar opgenomen en me even laten ruiken...












Hij bleef daarna toch maar liever uit mijn buurt, verstopte zich achter de benen van zijn baas.  Maar af en toe...


Ik heb er mij de rest van de dag niet echt aan gestoord dat hij er bij is gekomen, ik lag liever te slapen in mijn mand. En hij kwam me ook niet storen dus we begrepen elkaar.  Ik de rust, hij de aandacht van mijn baasjes. Vandag zijn we dan terug even in het park gegaan.  Jaaa ik mag van mijn baasjes lekker mee op het gras voor héél even ( whoepie!) en baasje maakte deze clos up van hem.  



Ik moet toegeven, het is een schatje ik zou hem helemaal opeten ( grijns grijns).  Vooral als hij in mijn staart komt hangen. Af en toe heeft hij dus wel al een verwittiging gekregen van Bono en van mij.  Hij mag er lief uit zien maar onderschat hem niet, het is een duiveltje in een puppyverpakking soms. En tegen spreken dat hij durft...hij doet maar hoor, zien mijn baasjes duidelijker hoe lief ik eigenlijk wel ben. :-D
Hoe hij er over denkt...zal waarschijnlijk wel niet 100% overeen komen met wat ik hier schrijf ( maar ik lieg echt niet hoor).  Je kan het allemaal lezen op zijn eigen persoonlijke blog  Blog Gizmo  Vergeet niet om hier ook nog even op bezoek te komen, dan vertel ik mijn kant van het verhaal...