zondag 6 maart 2011

Babs ...

Omdat het Erica haar verjaardag is komen mijn baasje haar zus en het gezin langs om feest te vieren.  En na maaaaaaanden mag Babs eindelijk ook terug mee komen van haar dierenarts.  Haar pootje is genoeg genezen om terug te rollebollen.  Baasje had mij wel gezegd dat ze terug mee kwam maar toen het zo ver was...kon ik het niet laten om toch maar even te grommen.  Ik herkende haar gewoon niet meer, zoveel was ze gegroeid!!  We werden dus maar even uit elkaar gehaald en stap voor stap dichter bij elkaar gelaten.  Ik moest zelfs op een gegeven moment van mijn baasje mijn kont aanbieden...en omgekeerd.  Zo kregen we even de kans om aan elkaar te snuffelen.  Eens we elkaar terug genoeg hadden opgesnoven kon de pret beginnen.  Op elkaar, onder elkaar, samen uit de bak drinken en elkaars muil dan proper likken zodat we stopten met zeveren op baasjes vloer...
En overal werden we achtervolgt door kleine snuiter Gizmo.  Ok, hij mag ook meedoen, we zouden niet durven om hem uit te sluiten.  En eigenlijk ben ik best wel blij dat hij er ook is.  Babs haar energie is eindeloos en ik wil soms best even op adem komen.  Maar Gizmo heeft natuurlijk ook nog zijn slaapjes nodig en dan komt Babs gewoon terug bij mij...en hoe later het wordt hoe minder ik er tegen kan.  Ik wil gewoon rust dus mijn humeur is niet meer pico bello ( bloos).
Eens Babs naar huis is krijgen we hier nog een lekker pot eten en dan...slaaaaapen.  Zowel Gizmo als ik kunnen geen stap meer zetten.  Tot de volgende keer Babs en als ik het goed gehoord heb zal dat zelfs niet zo lang meer duren...  Wordt dus vervolgd.