woensdag 21 april 2010

Fietsen

Ik heb mijn baasje even trots gemaakt vandaag.
Een ganse tijd geleden had baasje me al even meegenomen in een stukje wandelen naast de fiets.  Maar verder was daar niets meer mee gebeurt tot vandaag.  Toen gingen we terug een stukje wandelen, eerst ik, dan baasje en daarnaast de fiets.  Toen we omdraaiden  nam baasje de fiets tussen de benen.  Niets aan de hand, gewoon lekker doorstappen.  Daarna zette ze een voet op zo een raar bewegend uitsteeksel en met haar andere voet duwde ze zich voort...  Ging lekker soepel, eindelijk ging mijn baasje even sneller vooruit dan haar wandeltempo... and I liked it!!  Even geprobeerd om dan maar mijn neus voor het wiel te murwen en baasje zo richting park te sturen maar die vlieger ging niet op.  Een hooooow en we stopten.  Gelukkig maar want ik zag het niet zitten om met zo een bandafdruk over mijn prachtige lijf heen rond te lopen ;-)
Dan maar even gedraaid en opnieuw vertrokken en weet je wat...baasje kreeg zowaar haar kont op haar zadel terwijl ik mooi meeliep.  Ik heb maar één klein rukje links gegeven om te zien of ik haar dan zo naar het park kreeg maar dat is dus ook niet de bedoeling...  Nog even gedraait en de laatste metertjes mooi fietsen.  Ik kreeg me toen toch een streelbeurt en knuffelsessie van een baasje die op een wolkje zat ;-))  Ik heb goede punten gescoord bij mijn baasje ;-)) 
Ik hoop dat we het morgen nog eens doen, leuk om even wat "sneller"  te kunnen gaan dan haar wandelpasjes ook al is het nog niet zo ver.