zondag 4 april 2010

Zacht gras

Eindelijk, eindelijk mag ik terug gaan wandelen. Nog niet overdrijven zegt baasje, gewoon even op het gras in het park maar wel lekker aan de lange lijn. Ik heb stiekem twee trossen bananen meegenomen en stop die lekker in mijn oren. Baasje moet maar even begrijpen dat ik nu niet kan luisteren wat ze me allemaal te zeggen heeft, ik wil even lekker mijn eigen gang gaan en goeiedag zeggen tegen elk grassprietje, alle takjes, dat hommeltje dat voor me wegvliegt, die duiven in de lucht, die hond...HOND?? Gedaan met de rust dus en voor ik het weet zit ik al aan de gewone lijn en neemt baasje me mee. Potverdrie!! Maar ik laat hem niet uit mijn zicht gaan en kijk, nog een hondje! Baasje is niet blij met mijn geblaf en neemt me meteen mee in de tuin. Ok, even lekker rustig doen en lief aankijken en hop we gaan evenkijken of ze al weg zijn. Ik neem het voortouw deze keer en spurt de tuin uit...djoingngngng einde van de lijn en baasje neemt me terug mee in de tuin :-(( Was dus blijkbaar de bedoeling dat zij eerst ging.
Gelukkig krijg ik nog een kans en deze keer maar mooi naast baasje gebleven. de hondjes zijn weg dus ik krijg nog maar even de lange lijn aan zodat ik wat kan wandelen. Zaaaaaaaaaalig!

Geen opmerkingen: