woensdag 21 april 2010

Rond?

Jihaa, we zijn terug naar het strand gegaan!!  Er is zelfs nog een ander hondje meegegaan maar daar kon ik niet mee spelen :-((  Ik was zoooo enthousiast om met haar te spelen maar net  daardoor was ze bang van mij.  Héél even heb ik aanhaar neusje mogen ruiken maar toen sprong ze terug weg ( en ik er achter aan ;-p )  Dus zijn we maar wat op afstand van elkaar gebleven. 
Omdat ik hoorde van mijn baasjes dat de aarde eigenlijk rond was besloot ik dat maar eens te onderzoeken...  Gewoon een mooi plekje uitgezocht en maar graven en graven en...

...en steeds wat dieper en dieper...

...Joehoe !!!
Ik ben er niet doorgeraakt, heb niemand gevonden...ik zal mijn baasje dan maar op haar woord geloven zeker.  Volgende keer moet ik misschien maar mijn vrienden Izzy en Patoe meebrengen om mij te helpen graven.  Misschien dat we dan wel een Chinezeke vinden of zo ;-)