zondag 4 april 2010

Het bloemetjes en bijtjes verhaal...

Deze middag was er een hele aangename verrassing in het park. Loop ik gezellig aan de lange lijn wordt ik heel snel aan de gewone lijn gestoken. Het duurt niet lang voor ik door heb wat er is want als ik me omdraai...mijn maatje Izzy is er!! Eerst maar een klein blafje maar daarna ben ik niet meer te houden en trek ik mijn baasje achter me aan mee naar mijn maatje. Ik ben echt héél blij dat ik hem terug zie en spring vrolijk rond hem heen. Speeeeeeeeeeltijd!! De baasjes hebben hun handen vol want onze leibanden moeten constant uit de knoop gehaald worden, van rond onze poten gewikkeld en soms maar eens ons hoofd uit de lussen. Los? Neeh dat doen ze maar niet en als ik dan toch even los ben omdat ze aan het ontwarren zijn zet ik lekker een zot sprintje in voor de neus van Izzy. Even zijn hoofd zot maken ;-))
Mijn baasje vind het geweldig en vind het spijtig dat er geen fototoestel is. Vooral als we samen in elkaars poten liggen op de grond met de muiltjes bij elkaar.
Nou op de grond heb ik vaak genoeg gelegen...pootjes in de lucht en tussen de achterpoten een warme neus van Izzy. We kunnen er geen genoeg van krijgen. En liggen we niet neer op de grond draai ik mijn kont wel naar hem of grijpt hij me wel. Geen goed idee vinden de baasjes dus krijg ik thuis maar een verhaal over bloemetjes en bijtjes :-o
Alleen spelen met Izzy kan ik dus vergeten, ik vrees dat er altijd wel minstens één baasje op de loer zal liggen.
Nu niet zomaar een verkeerd beeld krijgen hé...we hebben ook gewoon gespeeld. Ik kijk al uit naar de volgende!! Izzy, als je mag meelezen van je baasje...geef jij hun een stille hint met je leiband dan doe ik dat hier ook ;-)

Geen opmerkingen: