donderdag 17 juni 2010

Happy birthday to me
Happy birthday to me
Happy birthday to mejiejie
Happy birthday to meeeeeeeeeeeeee!!

En baasje heeft woord gehouden en mij een hele grote kom gekocht waar lekker veel water in kan en waar ik met mijn poten in geraak.  Ik werd bijna zot toen ik zag dat ze de waterslang boven haalde en eens ik mocht was er geen houden meer aan.  Neus er in en maar kijken of er ook geen visjes in zaten ( je weet maar nooit met water)

Natuurlijk zijn de kids er ook allemaal bij gekomen en niets zo plezant als belletjes maken die ik dan moest vangen.  Even concentreren en happen maar...



























Liters water hebben ze over mij gegoten en al minstens even veel heb ik proberen opvangen met mijn muil. 
Uren kon ik zo door gaan maar...

Waar gingen ze nu heen?  Pyjamatijd en snoeptijd...  Ja daar kan geen waterspelletje tegen op natuurlijk.  Ik moest zelf ook mee met de baas maar onder een droogwrijfactie kon ik niet onderuit...
Maar goed, er komt blijkbaar nog meer eens we binnen zijn.  En zie ik baasje daar niet met een lekker stuk vlees aan de slag gaan en met aardbeien ( ook helemaal yummie!!)  Ik sta dus op de eerste rij als ze met dat vlees op een bordje gaan wandelen.  Zo goed opgevoed als ik ben ga ik mooi zitten, kijk mijn baas aan maar het enige dat die daar doen is een liedje zingen.
Dus ik kijk baas Danny aan, en ik kijk, en ik blijf kijken , en nog maar wat dieper in de ogen kijken.  AllĂ© jong, normaal als ik naar hun kijk krijg ik altijd "EET MAAR" en nu... Uit pure miserie ga ik er maar bij neerliggen en je raad het niet...zetten ze dat bord voor mijn neus neer...

Maar er komt geen "EET MAAR"

Dus ik probeer dat vleestaartje maar te hypnotiseren om van zelf naar mij te komen want ik mag niet naar dat taartje happen...  Maar het werkt niet.  Even proberen wegkijken... doen alsof ik het niet zie...
Maar niets nada noppes.  Tot baasje eindelijk vind dat ze een goeie foto heeft.  Blazen ze dat kaarske uit en EINDELIJK valt er een eerste aardbei af voor mij, een tweede eentje voor Bono en nog eentje voor mij en EINDELIJK krijg ik mijn stuk verjaardagstaartvlees...
Whiepie...smullen maar.  Wanneer ben ik nog eens jarig??