zaterdag 5 juni 2010

Pfffff...

Zucht....kreun....puffffff
Zoooooo warm.  Baasje is speciaal niet te ver met me gaan wandelen en dat is maar goed.  Ik ben hier nog maar 5 minuutjes rustig aan het wandelen in het park voor de deur en ik heb mijn tong al uit mijn bek hangen.  Ik kan al niet wachten tot het mijn verjaardag is want als baasje haar woord houdt...  Neen ik verklap nog niets, misschien heb ik het wel verkeerd gehoord wat ik misschien krijg voor mijn verjaardag.  Al hoop ik van niet ;-))
Mijn verjaardag?  Ik tel stilletjes af want 16 juni is het zover.  Dan versier ik de wereld al juist één jaar met mijn ( al zeg ik het zelf) mooie verschijning.
Maar voor nu, gewoon lekker veel binnen want daar is het lekker koel en een frisse bak met water bij mij in de buurt waar ik toch stiekem af en toe weer eens mijn poten in steek ;-))