vrijdag 11 juni 2010

Stinkende zalf...

Ja het is weer zover...baasje maakt terug jacht op mij en mijn poten. 
Lig ik rustig wat bij haar neer, te genieten van een streelke hier en daar wil ze ineens iets van tussen mijn tenen plukken.  Nou, dat was even zonder mij gerekent want zo snel ik kon stond ik recht.  Dus zij maar meteen mijn poot in de lucht, baasje Danny er bovenop.  Damn, ze hebben het ontdekt.  Ik heb wondjes tussen mijn tenen gelikt.  Dus dat is voor baasje maar het sein om met die stinkende propoliszalf tussen mijn tenen te koteren. Maar ik ken ondertussend die blik wel in hun ogen hoor dus ik muis er altijd onderuit.  Ik moet nog maar een snuifje ruiken en weg ben ik.
Dus is baasje nu zo slim om het vlug tussen mijn tenen te meppen als ik slaap en niet zo veel merk blijkbaar.  Zelfs dan ben ik niet meer veilig.  Ik begin dus maar te oefenen om met mijn ogen open te slapen maar dat lukt nog niet zo goed :-p