donderdag 11 februari 2010

I'm back

Ik ben er helemaal bovenop, geen diaree meer voor mij! En ik ben niet de enige die daar blij mee is. Baasje straalt als ze me gans mijn bakje ziet leeg eten en ziet welke mooie drolletjes ik draai ;-)
En eindelijk mag ik nu ook terug gaan wandelen. Aanhet park krijg ik mijn extral lange lijn aan en bij het woordje "VRIJ"...gaaaaaaaaaaaaaaan met die banaan!! Lekker uitlopen, rollen van links naar rechts in het ooo zo zachte gras van het park. Wat heb ik al die grassprietjes één voor één gemist.
Daarna mijn muil helemaal in de plastic zak om te zien wat baasje heeft meegenomen om te spelen. Zalig dat ik er weer helemaal tegen aan kan gaan en ik zie baasje ook helemaal glunderen als ze mijn zotte buien ziet. Ziek zijn mag voor mij nu wel weer minstens een jaartje wachten. Laat nu eerst maar al die andere hondjes aan de beurt ;-)