zondag 28 maart 2010

Auw auw auw...

Toen baasje gisteren binnen kwam heb ik me laten betrappen. Ik was aan mijn pootje aan het likken en ik kon echt niet stoppen omdat ze er aan kwam, het deed te veel pijn. Baasje schrok toen ze tussen mijn kussentjes keek want het stond helemaal rood en er zaten wondjes. Ook mijn andere achterpootje staat helemaal rood met een wonde tussen mijn tenen. Stappen lukt best hoor, ik mank niet maar baasje is toch niet zo blij als ze het ziet. Niet dat ze boos is, alleen vind ze het zo sneu voor mij. Dus sta ik nu met mijn twee achterpoten in een kom met water met ontsmetting in. Wat een zicht!! Maar ik kreeg ondertussen lekkere koekjes omdat ik toch flink bleef staan. Daarna nog meer snoepjes ;-) als baasje een creme tussen mijn pootjes smeert. En daarna een lekker bot zodat ik mijn gedachten wat van mijn tenen afhaal. Ik heb mijn bot maar verstopt want ik wou liever slapen. Ik heb namelijk ook koorts. Ik ben dus een beetje ziekjes en probeer me er door heen te slapen. 't Is zelfs de eerste keer dat baasje mij hoort snurken. Normaal is het Bono die hier een half park om zaagt.
Duimen jullie dat het hier snel de beter kant op gaat want wandelen zit er de komende dagen niet in en als de koorts hoger wordt of niet verdwijnt wordt het een bezoekje dierenarts...en daar he ik nu eens géééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééén zin in.

Geen opmerkingen: