zondag 28 maart 2010

Nieuw kapsel

Ken je mijn maatje Izzy nog? Die grote grijze bink...
Wel ik heb hem eindelijk nog eens gezien. Baasje was met mij aan de wandel en moest nog even iets ophalen bij Izzy's baasje. En voor ik het wist stond ik oog in oog met hem. Man man man, ik had hem niet herkend want wat is hij gegroeid. Ik was er toch niet gerust in en heb mijn stem laten horen. Maar daar was baasje dan niet mee gediend en nam me elke keer weer mee naar de overkant van de straat. Na een tijdje was ik wat gekalmeerd en mocht ik binnen de poort. Zo nieuwsgierig als een vrouw kan zijn...wel zo nieuwsgierig was Izzy nu en hij besnuffelde me van boven tot onder. Hij lichtte me daarvoor zomaar even bij mijn achterwerk met mijn twee poten in de lucht met zijn kop!! En baasje maar lachen :-§
We hebben wat kilometerkes afgerend hoor. Tussendoor even onze muil in een pot met water en er weer tegenaan. Het is niet te verwonderen dat ik best snel moe was. Ik moest vier stappen zetten terwijl hij er maar één hoefde te zetten met zijn lange poten. Ging ik even opzij gaan staan kwam hij tegen me aangekwakt. Maar ik zou ik niet zijn moest ik hem niet duidelijk maken dat dat niet de bedoeling was dus pitste ik zijn kin een beetje open. Denk je dat hij de boodschap had begrepen?? Helemaaaaaaaal niet joh! Mannen zijn nu eenmaal iets trager van begrip zegt baasje en dat heb ik nu wel gemerkt. Dus Izzy maar even binnen zodat ik wat op adem kon komen en lekker even aan de snuffel kon want eerlijk is eerlijk...hij rook best lekker dames ;-)
Daarna mocht hij nog even buiten komen en renden we nog even door tot het tijd was om naar huis te gaan. Ik hoorde onze baasjes afspreken om volgende week terug bij elkaar te komen...misschien moet ik hem maar een dikke kluif meenemen want hij is een lekkerbek. Alle snoepjes die uit mijn baasje haar zak vielen zoog hij zomaar op als een stofzuiger. Kan hij wat aan het bot snuiven in plaats van aan mijn kont.
Ik ben wel benieuwd of hij de volgende keer weer commentaar zal hebben op mijn kapsel. Hij had zomaar even het lef om elke keer wat van zijn "gel" in mijn haar te draaien. Toen ik vertrok stond mijn haar helemaal stijf. Hij moet toch nog leren om met een vrouw om te gaan maar daar zorg ik wel voor ;-))want als het van zijn baasje C. afhangt...

Geen opmerkingen: