vrijdag 19 maart 2010

Waar is het snoepje...

Om me wat meer moe te maken in mijn hoofd hebben ze een spelletje bedacht. Baasje neemt drie bekers, zwaait met een snoepje voor mijn neus en steekt het dan weg onder één van de bekers. Ik ga er natuurlijk maar al zo dicht mogelijk met mijn neus bovenop gaan liggen. Erica vind dat helemaal niet erg, baasje is ietsjes strenger.
En Bono...die volgt mee want die heeft ook wel zin in zo een snoepje ( maar krijgt het meestal zomaar :-o !)

Gaan ze met die bekers van links naar rechts gaan schuiven en van voor naar achter, door elkaar. Om me dan te vragen waar het snoepje is? Wat een geluk dat ik zo een goede speurneus heb en meteen mijn poot op de juiste beker kan zetten. Nu nog dat snoepje er van onder krijgen...



Een ander spelletje is dat ik ergens moet gaan zitten en dan verdwijnt er een baasje...even wachten en als baasje terug komt mag ik aan haar handen ruiken. Stom stom stom, zit er geen snoepje meer in maar moet ik het zelf gaan zoeken. Gans het huis heb ik zo al afgesnuffeld, elk tegeltje gezien maar nooit zijn ze me te slim af. Ik vind het iedere keer weer opnieuw ook als het ergens achter een poot of zetel ligt. Als ik zo doorga mag baasje binnen de kortste keren meteen weer nieuwe snoepjes gaan drogen ;-))