woensdag 30 december 2009

Heel stilletjes...

Het was best stilletjes van mijn kant uit hé. Wel ik kan er niet veel aan veranderen, baasje is even druk met vanalles en nog wat.
Kerstavond kwam er aan en baasjes mochten gaan vieren bij baasje haar zus en de kids. Ikzelf mocht niet mee :-( want er woont daar ook een hondje die best wel oud is, wat ziek en zijn rust ook nodig heeft. En hij vindt andere hondjes ook niet zo heel leuk dus ik bleef kerstavond thuis vieren met Bono en de poesjes. Als ze dan eindelijk thuis kwamen een stuk in de nacht zijn de baasjes wel nog lekker wat bij mij opgebleven.
En de dagen nadien zijn de baasjes wat beloftes nagekomen naar de kids toe. Door de sneeuw waren ze bijvoorbeeld nog niet naar de cinema geraakt, er moesten nog wat winkels afgelopen worden, en ondertussen zijn Tritia en Robbe ook nog een dagje gaan shoppen met hun meters.
Eerst moesten ze wel nog even langs in het ziekenhuis. Dus al heel vroeg gaan wandelen zodat ze op tijd in het ziekenhuis waren. Gelukkig moet Tritia nu niet langer die vieze siroop drinken want daar trok ze echt gekke bekken van ;-) en mag ze terug drie maandjes uit het ziekenhuis weg blijven gelukkig.
Erica en de baasjes zijn dan ook maar nog wat cadeautjes gaan kopen en dat duurde langer dan gedacht.
Daar was ik dus niet zo blij mee. Ik was al gewoon om even alleen te blijven maar nu bleven ze wel héél lang weg. Ik heb hun mijn mening heel duidelijk gemaakt...baasje Danny zijn slippers heb ik mooi verdeeld in ontelbare stukjes nèh!!