donderdag 10 december 2009

Hoe...

Ik dacht, ik laat ook maar even weten hoe het nu met mijn buikje gaat. Eigenlijk niet zo heel goed. Baasje heeft me 6 weken alleen maar eend laten eten en de zweertjes op mijn buik waren redelijk goed onder controle. Misschien eens één of twee zweertjes maar dat viel goed mee. En de jeuk was eigenlijk ook bijna weg. En toen heeft baasje mij een nieuwe voeding gegeven met kip er in. En knal patat, daar waren ze terug die zweertjes. Al na vijf daagjes kip ... Dus heef tbaasje mij van de kip afgehaald en gaf ze mij rund te eten ( van hetzelfde merk) om te zien of mijn buikje daar terug rustig van werd. Spijtig genoeg heeft het niet mogen zijn. Ik kreeg terug meer last van jeuk en baasje heeft me dan maar terug eend laten eten. Ze is heel erg benieuwd hoe snel of traag het nu terug wat kalmer wordt daar beneden op mijn buik. Maar ze wil niet gewoon afwachten en heeft blijkbaar ook homepatische dingen voor mij bestelt. Allemaal om me te helpen om van die vervelende mormeltjes van coccen af te komen zonder dat ik echt chemische medicijnen moet nemen. Ik hoop heel hard mee met mijn baasje dat die medicijnen vlug hun werk doen? Benieuwd hoe ze smaken. Maar ik ben er zeker van dat baasje de slecht smakende medicijnen wel in wat honing mengt en dan is het héél moeilijk om neen te zeggen ;-)