donderdag 17 december 2009

Sneeuw

Elke keer ik mijnbaasje zie binnen komen ziet ze er een beetje anders uit. Ze lijkt wel wat ouder, haar haar is helemaal wit. Ik heb in de tuin ook wel al gemerkt dat het daar helemaal wit is. Het is koud en het kraakt onder de pootjes. Ik vind het best wel raar allemaal. Als alle kids naar school zijn neemt baasje me dan mee om in het park te gaan wandelen. Ik vaind dat natuurlijk helemaal leuk en kijk, ook vooraan ligt alles wit. Zelfs nog witter dan daarnet in de tuin. Baasje vertelt dat dit sneeuw is. Ik vind het best wel leuk en al helemaal als ik vrij krijg en ik er door mag gaan rennen. Natuurlijk heeft baasje ook al een fototoestel meegenomen en voor héél even wil ik best gaan zitten in de sneeuw.

Gelukkig moet ik niet te lang blijven zitten want het is best wel koud aan mijn derrière. Ik vind het helemaal geweldig en spurt van links naar rechts. Hier een hap van die sneeuw , daar een hap in de sneeuw. Lekker hoe dat smelt in de muil. Bert is ook mee maar die kan even niet op tegen die sneeuw ;-) Het is gewoon veel te lekker.

Nog even de neus in de sneeuw om er dan weer op los te happen. Baasje vind het nu wel genoeg en neemt me terug mee naar binnen. Ze heeft schrik dat ik ongemakkelijk wordt van al die koude sneeuw. Maar ik hoor dat we zeker nog eens terug gaan en hopelijk met de kids. Ik hoop dus dat het vandaag lekker blijft sneeuwen...