zaterdag 12 december 2009

Lange lijn

Deze middag had baasje een leuke verrassing voor mij. Ik dacht dat we even gingen wandelen en leuk, de kids gingen ook mee. Na een eindje te wandelen kwamen we op een open plek waar ik al vaak was geweest maar deze keer kreeg ik een andere lijn aan en man wat was die laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang zeg! eerst had ik niet door dat die zo lang was maar toen de kids met me begonnen te voetballen merkte ik dat ik echt gewoon door kon racen zonder een snok omdat de lijn plots op was en baasje niet snel genoeg mee liep ( ze moet echt wat aan haar conditie doen hoor!).
Al snel hing de tong uit mijn bek maar ik dacht niet aan opgeven. Ik hield mijn bal heel goed in het oog en zodra daar nog maar een tikje tegen werd gegeven spurtte ik er achteraan.
Tussendoor ook heel even gewandeld en natuurlijk ook hier en daar iets binnengesmikkeld. Maar waar baasje het hardste om moest lachen was mijn verrassingsaanval op Tritia en Robbe. Die zaten samen gehurkt in het gras en waren zo hard iets aan het bestuderen dat ze niet in de mot hadden dat ik er aan kwam. En voor ze het wisten zat ik op hun rug en vlogen ze naar voor. Baasje had het zelf ook niet zien aankomen. Die dacht dat ik er mooi naast ging koersen ...maar dit was toch veel leuker niet?