woensdag 27 januari 2010

Favoriete bal

Erica heeft een dagje vrij van school dus gaat ze mee wandelen. En nog veel leuker, ze heeft ook een plastiek zak mee dus eerst maar even onderzoeken wat daar in zit...


Whiepie...mijn favoriet komt er uit gerold. Fototoestel in de aanslag en Erica en baasje shotten van links naar rechts en ik ga er al een bezetene achteraan om hem te stoppen. Veel foto's zijn gewoonhelemaal onscherp of tonen alleen mijn derrriére ;-)
Niet te verwonderen dus dat ik even een dipje heben moe ben. De baasjes hebben het immers makkelijk met twee tegen één.

Daarna maar even gaan uitrusten op de bank. Even geprobeert of ik van achteraan zo over de leuning heen kon springen om naast Erica te geraken maar dat lukte nog net niet. Nog een klein beetje groeien ;-)

En dan nog even met baasje op de foto. Was ook al véél te lang geleden.

Nog vriendelijk even goede dag geblaft naar mensen die langskamen op dat moment...blijft toch lachen hoor met mensen die het in hun broek doen.