donderdag 21 januari 2010

Fluutlessen

Zondag kregen we les van een andere meester op de hondenschool. Ik heb geprobeerd om hem zo hard te fixeren dat hij wegging maar het heeftniet mogen baten. Meester Bert bleef gewoon weg en we gingen met hem aan de slag. Nu, aan de slag? Veel heb ik niet gedaan, gewoon lekker mijn eigen ding. Lekker veel kijken naar die andere hondjes, even spelen met mijn witte vriend die gezellig terug bij mij kwam en tot slot nog een mooi liedje liggen janken. Baasje werd horendol omdat ik niet luisterde :-p
Bovendien trok ik haar lekker vanlinks naar rechts zodat ik toch maar wat dichter bij mijn vrienden kwam. De volg? Had ik daar dan al van gehoord? Toen de meester mijn riem overnam en de volg deed sprong het me te binnen wat ze nou juist van me wilden maar daarna... Zo snel als het me te binnen schoot zo snel was ik het terug vergeten. Baasje dus helemaal gefrustreerd het plein af maar gelukkig niet boos.
Gisteren dus maar opnieuw geprobeerd. Zondag morgen waren we eerst gaan wandelen en daarna nog met de kids in het park wat gedold. Nu niets op voorhand ind e hoop dat ik wat meer aandacht zou hebben voor baasje. Aandacht had ik zeker en vast...alleen voor het verkeerde ;-) Dat gras lag zoooooooo zacht dat ik hetn iet kon laten er in te rollen. Baasje heeft een ganse tijd met de begeleidster staan praten over mijn gedrag en daarna probeerden we het nog een keer. Maar ik had het wel gehad met die oefeningen, spelen ging ik met al mijn vrienden die er waren. En dan plots ging baasje met mij de andere kant uit, recht naar de auto. Koffer open ik er in en deurke toe. Zonder een woord te praten tegen mij...ik snapte het niet maar ging me er zeker niet aan storen. Ging ik geowon lekker zitten kijken wat de anderen deden toch. Maar de lol ging er al snel van af dus heb ik me maar neergelegd en gewacht tot ze kwamen. Toen ze eindelijk in de auto stapten kreeg ik geen enkele blik en reden we naar huis. Baasje heeft me zelfs niet uit de auto gehaald thuis maar baasje Danny nam me mee. Later bleek dat baasje boven de WC hing maar goed , ik vond het allemaal maar raar.
Ik hoop maar dat ze het de volgende keer niet herhalen want ik vond er maar niets aan...