zondag 3 januari 2010

Zaaaaalig

Ik ben in de rui en zie overal haartjes uit mijn vacht vallen :-((
Ik hoop maar dat het niet te lang duurt en ik hier binnenkort niet rondloop als een gepluimt kippetje. Gelukkig doet het geen pijn, alleen kan het soms eens jeuken maar niets dat mijn pootjes niet aankunnen. Baasje heeft dus vandaag maar even de borstel bovengehaald. De laatste keren dat ze die in mijn vacht zette was ik nog een klein ukkie die het niet zo leuk vond. Baasje was dus best benieuwd en ik zelf heb de borstel toch eerst even uitgebreid aan een inspectie onderworpen. Maar eens baasje mij begon te borstelen...zaaaaaaalig! Ik heb haar lekker laten doen en heb er mij bij neergelegd met een smile op mijn snuit ;-)
Ik heb een grote hap van de uitgeborstelde haren terug binnengesmikkeld in de hoop dat ze zo toch terug groeien ( was wel wat droog). Maar baasje heeft me uitgelegd dat dit geen goed idee was en toch niet hielp. Van mij mag ze hem morgen gerust weer uit de kast halen ik zal zonder morren gaan zitten en liggen ;-)