zaterdag 16 januari 2010

Groeischijven

Baasje is terug wat wijzer geworden ( denkt ze).Ze heeft geleerd dat aan mijn "kniën" van mijn voorpoten dus eigenlijk groeischijven zitten. Je weet wel, onderaan de pootjes zitten mijn gewrichten en momenteel staan daar dus twee dikke knobbels. Daar zitten dus ook mijn groeischijven verborgen! Baasje had daar nooit bij stilgestaan. Ik ook niet, goh wie weet wat er nog allemaal in mijn lijfje verborgen zit!
Nu blijkt dat , zolang die bobbeltjes nog te zien zijn mijn groeischijven nog niet helemaal dicht zitten.De kans zit er dus in dat ik nog wat groter word maar evengoed niet hoor. Baasje moet dus op de hete kolen blijven zitten om te weten hoe groot ik eigenlijk zal zijn eens ik volgroeid ben.
En met mijn buikje blijf ik haar ook wat bezig houden. De uitslag op mijn buikje is al héél veel beter. Alleen komt er zo af en toe nog eens een blaasje of 2-3 piepen. Maar daar kan baasje mee leven en ik zelf ook. Die vreselijke jeuk is op dit moment weg en hopelijk blijft hij ook weg! Allemaal verbetert sinds ik heel veel rauw eet. Ik krijg mixen van de dierenwinkel en daar zit rund-kip-lam-geit en vis in. Spiervlees,orgaantjes en gemalen bot. Héérlijk vind ik het. Daar krijg ik nog eend en verse sardientjes bij van baasje en deze week kreeg ik ook voor de eerste keer konijn. Ik moest toch even wennen aan de smaak maar, helemaal goedgekeurd voor af en toe. En baasje...die was al blij dat ik niet begon rond te huppelen zoals een konijn.