maandag 11 januari 2010

Selectief doof...

Zondag was het dan eindelijk zo ver. Ik mocht terug naar de hondenschool. Eerst maar al een wandeling met baasje en net voor we vertrokken opnieuw wat gevoetbalt met de kids. Baasje hoopte daarmee te bereiken dat ik een beetje rustiger op het plein ging geraken maar het was allemaal moeite voor niets hoor. Als we parkeerden zag ik al mijn vriendjes terug en de koffer was nog niet helemaal open of ik stond al op de grond. Het was zo glad op de parking dat ik in al mijn enthousiasme gewoon baasje meetrok over het ijs. Nou daar kon ze dus niet echt mee lachen maar ik wou zooooooooooo graag naar de anderen toe :-(
Dan maar in onze groep, hoewel groep...meester Bert, ik en één ander nieuw vriendje. Dat was onze groep vandaag. Wel een leuk nieuw vriendje, hij trok zich regelmatig even los en kwam dan naar mij om te spelen. Dikke foei van baasje pfffffff. Regelmatig ook mijn ogen de kost gegeven of ik verder op het plein nog nieuwe hondjes zag en of ik iets van hun kon opsteken. Baasje? Daar zag ik zo af en toe eens wat stoom uit de oren komen omdat ik selectief doof was voor de opdrachten maar ach, ik weet dat ze niet kwaad is. Vooral omdat ze zag dat ik echt voor iedereen selectief doof was, dus ook voor meester. Ik luister in de gewone wandelingen best al véél beter dan daarvoor dus daar moet baasje het nu maar even mee doen...ik denk dat ik op de hondenschool maar even selectief doof blij...veel te veel te zien daar ;-)