zondag 31 januari 2010

Mijn maatje Izzy !!

En eindelijk....eindelijk heb ik mijn maatje Izzy in levende lijve ontmoet!!
Baasje Danny was met mij aan de wandel en wil het lukken dat ook net Izzy wordt uitgelaten door zijn baasje ( of was het andersom ;-)) op dat moment. Even lekker lelijk gedaan want hij is best groot en ik wist nog niet wie hij was. Het laatste wat ik wou dat hij dacht was dat ik zomaar een klein meisje was ;-) Maar you know me...een grote mond en een ooo zo klein hartje want eens we kennis kunnen maken laat ik zien dat ik eigenlijk echt héél goed meeval. Samen dan maar even tot bij ons naar huis gewandeld en baasje uit haar zetel gehaald om te laten zien dat we elkaar eindelijk gevonden hebben. Benieuwd naar Izzy geworden?


Grote kanjer hé. Maar ik vind dat niet erg hoor, ik geraak nog boven zijn rug.

Ok, bij het duwen moet ik toch onderspit delven, hij is nu eenmaal een ietsiepietsie groter en forser gebouwd dan ik...
Op verzoek van baasje dan maar even naast elkaar gaan zitten voor een mooie foto. Nu ja, zitten, ik was echt wel moe dus liggen kwam me beter uit ;-) We hadden nu eenmaal best al wat gespeeld en elkaar zo ontdekken is best vermoeiend. Zoveel plekjes die je moet besnuffelen ;-)
Nog even lief zijn voor elkaar en voor de foto. Maar vooral...even ruiken wat Izzy net binnen smikkelde. Want zitten...als er iets te verdienen valt. Een vent naar mijn hart zie ;-)
Nope, zelf helemaal niets gesmikkeld. Zie je hoe mooi mijn tanden zijn Izzy?

Nadat de baasjes nog wat bijpraten wordt het tijd om afscheid te nemen. Dus nog even snuffelen en dan vertrekt Izzy.

Ik ben daar niet echt helemaal mee akkoord en geef toch wat verzet. Ik wil gewoon meegaan :-((
Izzy!!!