vrijdag 27 november 2009

Een vriendje?

Op de hondenschool begonnen baasje haar ogen evenhelemaal te blinken. Mijn vriendje F. moet een nieuwe thuis zoeken. De vriend van zijn baasje reageert echt heel allergisch op F. en dus zoekt zijn baasje een leuk nieuw gezin voor hem. En ja, de vraag werd ook aan mijn baasje gestelt.." Wil je er geen tweede hondje bij? Hij is echt héél lief, luister goed en is echt een schat." En woeps, baasje haar hart smolt meteen. Echt waar ik kon het zo voelen. Het zou best wel leuk voor me zijn maar baasje Danny heeft echt al zijn hart gezet op een rottweilervriendje voor me. Drie grote hondjes vind ze net even te veel van het goede. Er moet ook gedacht worden aan vervoer van zo drie grote loebassen, vakanties...
En wat als ik en F. het zot krijgen en Bono helemaal onnozel maken? Ik vind het bijvoorbeeld het van het om aan zijn achterwerk te staan ruiken als hij een grote boodschap moet doen. Zie je ons daar al staan met twee ;-))
Er is dus een neen uitgekomen, baasje haar verstand heeft het overgenomen hoewel haar hartje nog steeds smelt bij de gedachte van een duits herder vriendje voor mij.
En toen Robbe wenend naar huis kwam omdat hij terug zoveel verdriet had om groenendaeler Wolf die hier vroeger woonde ( stierf twee jaar geleden) dacht ze ook even hoe het zou zijn voor een groenendaeler vriendje... smelt haar hart ook nog steeds voor ;-)

Is echt een softie hoor mijn baasje !