dinsdag 24 november 2009

Onweer?

Ik moest eigenlijk dringend even buiten. Ik had net mijn bakje leeggeten en dan roep de natuur even alleen werkte die niet mee. Huppel ik gezellig naar buiten en voel ik enorme druppels op mijn kop tikken. Je kan je voorstellen dat ik zo snel mogelijk mijn bips draaide en binnen sprong. Baasje gaf niet op en ik ook niet. Ik dacht dat het wel voorbij was en sprong terug naar buiten toen baasje de deur open deed. Maar met mijn oren plat in mijn nek kwam ik terug gespurt. Moet eenkomisch gezicht geweest zijn, ik zou niet weten waarom baasje anders stond te lachen...
Even later hoor ik " Kopm Nena, je moet er van profiteren,het is even over." Maar ik was niet gek. Alleen omdat baasje mee ging naar buiten volgde ik haar. De druppels bleven weg en de wind waaide lekker door mijn vacht als ik iets in 't snuitje krijg. Wat beweegt daar toch in dat donker hoekje...FLITS...
Ik kan het echt niet zien en concentreer me echt héél hard om te weten te komen wat daar heen en weer gaat...BROEM BROEMEL DE BROEM !!!
Ik kan het niet zien. Of ik even een plasje wil doen vraagt baasje...hmmm niet echt zin dus geeft baasje op en gaan we terug binnen. Baasje Danny is benieuwd wat ik deed op die donder en bliksem maar baasje zegt dat ik helemaal niets deed. Was er dan iets aan de hand, moest ik iets doen? Niets gemerkt joh behalve dan dat bewegende ding. Morgen ga ik vast en zeker terug op onderzoek uit!