zaterdag 7 november 2009

Tong op de grond...

Gisteren heeft baasje gezien hoe lang mijn tong eigenlijk echt is en ik hoelang die van haar is ;-)
We zijn met de kids en gewapend met mijn bal het park ingedoken. Eerst even wat snuffelen en Bono zijn rondje meegewandeld. Daarna is het echte spel begonnen: voetbal. Elke keer schopte Erica de bal weg en liep ik erachter om hem te vangen. Die bal was van mij! Ik mocht niet los en de flexi was niet altijd lang genoeg dus baasje moest gezellig meehollen. Niet veel later kwamen Robbe en Tritia er bij staan en maakten ze een driehoek. De bal werd van de ene naar de andere geschopt en ik holde er steeds als een gek achteraan, met in mijn voetsporen steeds mijn baasje. Twintig minuten zonder stoppen hebben we het volgehouden. Daarna hing mijn tong toch al halverwege. Die van mijn baasje hing al bijna op de grond. Ik ben dan nog even mijn gebruikelijke gekke rondjes in de klimop gaan spurten. Eerst met Erica, daarna met Tritia. Robbe wou ook even maar daar dacht ik net iets anders over. Ik dacht iets gezien te hebben en ging dus even de andere kant op. Robbe heeft zijn best gedaan om me tegen te houden maar ik ben toch verder geraakt dan hij wou. Baasje stond verderop wat te lachen. Ze vond het blijkbaar wel een grappig gezicht hoe Robbe achter me aan huppelde...