vrijdag 27 november 2009

Eten afgeven...

Het is geen geheim dat ik echt van eten hou. Ik eet mijn bakje elke keer helemaal leeg, lik het proper om afwas te besparen;-)
Wat baasje echter niet zo leuk vind is dat ik mijn bakje tot grommen en "uitvallen" toe verdedig als Bono in de buurt komt. Mijn baasje was dus eigenlijk echt wel benieuwd hoe ik zou reageren mocht zij tijdens het eten mijn bak zou wegnemen.
Het werd dus vanzelfsprekend even uitgeprobeerd. Ik kreeg tijdnes het eten een "ZIT"...hmm, toch maar doen alsof ik het niet hoor. Maar baasje greep in en zetten me in zit en haalde mijn bak weg. Zo zielig als ik kon keek ik haar aan...een echte puppysnoet. En ja hoor ik kreeg mijn bak terug en raad eens! Er lag nog extra lekkers in. Heerlijke eendennekken!
De volgende dag probeerde baasje opnieuw. "ZIT" ...hmmmm, hoorde ik iets, neen zal de wind wel geweest zijn ;-) En opnieuw wil baasje mij in zit brengen. Ik heb me niet boos gemaakt maar gristte toch nog een grote hap uit mijn bak ;-) Terug smachtend gekeken naar mijn baasje en daar was die bak terug...met een eendenkarkas er in!
Laat ons zeggen dat ik er géén probleem mee heb dat baasje mijn bak weghaalt ;-)) Alleen Bono en de poezen...dat die maar bij hun eigen bak blijven.