maandag 2 november 2009

Snuf snuf...

"Ja amaai, wat zeggen we, je ruikt dat niet nu het bevroren is..." "Hallo! Bwèkkes!" "Tja dat ruikt precies naar den buiten."
Ik snuffel zelf aan de rand van de kast. Waar zijn mijn baasjes nu toch over bezig? Ik vind dat helemaal niet slecht ruiken...
Een kruidenmix die blijkbaar bestaat uit echt héle verse kruiden. Baasje leest op internet dat die "kruiden" uit de boekmaag van de koe komen... En dat vinden zij dus stinken maar ik zou het liefst van alles meteen zo een schijfje opeten ;-) Voor mij hoeven ze die bevroren worst zelfs helemaal niet in schijfjes te zagen hoor, leg maar in mijn bakje. En ik ben niet de enige die er zo over denkt want ook Bono kijkt of hij geen vingers kan aflekken.
Ik moet nog even wachten tot morgenochtend tot het helemaal ontdooit is mijn schijfje maar dan smikkel ik het zeker en vast in één keer naar binnen. Maar ik denk dat ik daarna wel geen lebbertje aan mijnbaasje zal moeten gaang even... Nu ja, laat maar komen die natuurlijke probiotica's ;-))