zaterdag 7 november 2009

"OVER"

Het is al twee weken geleden dat ik nog naar de hondenschool ben geweest. Eén keer konden we niet gaan omdat baasjes echt geen tijd hadden en verder waren de meesters en de juffen er niet. Morgen gaan we terug ( als het niet stortregent natuurlijk ;-)) en baasje is zo benieuwd hoe ik het zal doen.
We hebben hier thuis ook een beetje vakantie genomen maar niet vertellen tegen de meester hé. Alhoewel. Ik heb toch ook met baasje een nieuw commando geoefend. Ik moet zeggen met de baasjes want alleen kon baasje het niet. De kids hebben een bezemsteel in de lucht gehouden en dan moest ik daar "OVER" stappen met baasje. De bezemsteel kon ik niet zomaar op de grond omver gooien zoals ik op de hondenschool deed dus ik moest er echt over. Elke keer gingen ze een beetje hoger. En kijk, nu spring ik al over twee bezemstelen die achter elkaar gehouden worden met wat plaats tussen.
Baasjes blij en ik ook want ik kreeg elke keer iets te knabbelen ;-)
Eén keer heb ik hun wel eens bij hun neus genomen. Ik vond ze nét iets te hoog gaan voor mijn eigen gemak dus dook ik er maar gewoon onder ;-))