donderdag 29 oktober 2009

Druppeltjes...

Deze morgen kreeg ik een schijfje komkommer van mijn baasje maar wat smaakte dat raar. Ik had het even in mijn mond en liet het er terug uitvallen. Maar baasje stond er op dat ik het opat dus zo lief als ik ben ;-)
Er zaten druppeltjes op legde baasje uit die mijn immuunsysteem ( wat een woord!) wat zou moeten opkrikken. Dat was ze gisteren speciaal gaan zoeken in een natuurwinkel. En ik krijg ook nog probiotica ( nog zo een woord...). Maar eerst maar mijn kuur met antibiotica uitnemen. De dierenarts vertelde dat ze er niet zo in geloofde in die homeopatische middeltjes maar baasje vind dat je maar kan proberen.
Ze wil dus proberen om me wat sterker te maken zodat ik misschien op eigen houtje die allergie ietsjes beter de baas kan. Ze leest heel veel in een boekje dat ze meekreeg, zoekt terug veel op de computer. Misschien moet ik zelfs naar een andere dierenarts zegt ze... Ik ben benieuwd, maar alles is beter dan die pijntjes op mijn buik en die verschrikkelijke jeuk!