vrijdag 18 september 2009

Allemaal kindjes...

Vandaag ga ik met mijn baasje mee om de kinderen van school te halen. Eerst een mooie wandeling en daarna door naar Robbe zijn school. We moeten nog even wachten voor de bel gaat dus leg ik me maar neer tussen de benen van twee dames waar mijn baasje mee staat te praten. Af en toe strelen ze me even en ik geef geen kik. Kijk ze even lief aan uit dank natuurlijk. En daarna loopt zowat die hee school leeg. Het ene kindje na het andere passeert me, soms met mama, soms met papa... Eentje is zo lief en zwaait naar me, daar wil ik graag even goeiedag tegen zeggen maar ik moet toch blijven zitten van baasje. Dus leg ik me terug neer en kijk het zo allemaal even aan tot Robbe eindelijk bij mij is. Even wat gek doen met hem, me laten strelen op mijn buik en dan gaan we door naar de school van Erica. Ook daar komen er twee dames naar me toe en vragen mijn baasje of ze me mogen strelen. Geen enkel probleem hoor, ik geef ze een lieve lik terug ;-) En als ook daar alle kindjes uit de school stormen zit ik mooi recht te kijken tot Erica er is. Een flinke knuffel van haar later heb ik het wel gezien. Baasje blijft nog even met me staan, maar ik ga gewoon in een hoekje neerliggen. We gaan dan maar door naar huis en ik ben helemaal blij als we thuis zijn want ik heb zo een dorst! Ik mag niet naar binnen dus brengt het baasje drinken naar buiten. Wanneer ik dan wel naar binnen mag? Een plasje in de tuin (i.p.v. in de living) later ;-)