maandag 14 september 2009

Hormonen...

Zondagmorgen gisteren dus naar de hondenschool. Veel van mijn vriendjes zijn er niet , een kleine maar toch gezellige bende ;-) Ik heb mijn oren maar de helft open gezet ;-) Eens mijn baasje mijn aandacht heeft gaat het best wel even goed maar vanzodra één van mijn vriendjes wat meer beweegt of blaft heb ik het gezien en gehoord en dan mag baasje vragen wat ze wil...ik heb haar echt al vaker gezien dan mijn vriendjes. Ze kan er gelukkig nog om lachen.
We oefenen opnieuw de basis en gaan verder met "VOET". Omdat dit nog niet zo goed lukt vraag baasje aan de juf om het echt even voor te doen...ze denkt nu door te hebben hoe ze mij thuis goed moet sturen...de vraag is alleen of ik luister op dat moment ;-))
We krijgen ook eens ander materiaal om "VAST" en LOS" mee te oefenen en dat lukt vrij goed, ben het wel vlug beu ...
Ik blijf maar gefocusd op die andere hondjes om me heen...en ik krijg te horen dat ik zeker niet met de andere hondjes op de speelweide mag :-( De juf denkt dat er problemen gaan komen. Ook de andere hondjes mogen gelukkig niet gaan spelen want blijkbaar ben ik niet de enige van wie de juf denkt dat de hormoontjes al wat beginnen op te spelen...
Ik wou helemaal niets fout doen...ik wil gewoon zo graag rollebollen met mijn vriendjes. Mijn baasje begrijpt me gelukkig wel en vind me helemaal niet "wat aggressief" zoals de juf dacht... Enkel en alleen omdat ik mijn haar wat recht stel? Tot twee weken geleden vonden ze het nog niet erg en nu wel. Ik heb wel precies een hanekam en baasje noemt mij dan punker?