vrijdag 11 september 2009

Grote mond...

Ik word groter...en niet alleen mijn lijfje en poten. Mijn muilke groeit lekker mee en tja...wat moet je daar dan? Ik eet iets sneller,ballen krijg ik makkelijker slap, ik kan nog altijd happen en ik kan makkelijk een grote mond opzetten nu ;-)
Als Bono nu voorbij mij komt als ik eet, grom ik hem toe. Als de poezen zich verscholen op een stoel en me proberen tikken met hun pootjes krijgen ze een luide blaf terug. Als ik op de hondenschool aankom dan laat ik me horen...haren op de rug recht en blaffen maar. En als baasje zich boos maakt op me omdat ik wat ondeugend ben en hij spreekt me streng toe...dan antwoord ik hem natuurlijk. Een grote mond opzetten noemt baasje het maar ze vind het niet leuk en "blaft" op haar beurt terug tegen me. Ik krijg steeds op mijn donder als ik dat doe?? Ik kan maar proberen natuurlijk maar ik vrees dat ik het niet zal halen... Ik blijf het zo af en toe even proberen maar dan komt die vinger en "PAS OP HE". En dan weet ik hoe v laat het is...baasje is niet blij ;-)