donderdag 17 september 2009

Kleine witte hondjes...

...ik moet ze helemaal niet!!
Gaan mijn baasje en ik gewoon rustig wandelen op de markt komt er daar plots van onder zo een tafeltje een klein wit blaffend maltezerke gesprongen :-§ Ik snap er niets van en weet niet anders te doen dan mijn punkerhaar recht te zeten en terug te blaffen. God wat vonden ze het grappig die marktkramers! Nu ik kan je verzeker dat mijn baasje en ik het helemaal niet leuk vonden. En plots klinkt er een fluitje...ik kijk op en haal mijn aandacht weg van dat witte ding...phoeh Gelukkig zegt baasje dat we verder wandelen...wacht maar als ik groot ben! En kijk, elke keer ik zo een klein wit hondje zie begin ik er naar te blaffen. Baasje vind dat helemaal niet leuk maar ze moet toch ook snappen dat ik die witte hondjes nu helemaal niet meer vertrouw? En ik wil natuurlijk ook de eerste zijn om mij te laten horen...geen witte hond die mij eerst afblaft!
Gelukkig laat ik de mensen wel nog zien dat ik ook heel lief kan zijn. Mensen die mij roepen daar ga ik rustig naar toe en die mogen mij strelen. Twee mensen praten echt heel wat af met mijn baasje en ik moet dus wachten. Niet zo erg hoor, ik help de plantsoendienst hier wel even door hun grond om te woelen en onkruid uit te trekken ;-)
Witte hondjes...jullie zijn verwittigd...