donderdag 3 september 2009

Mijn tweede oortje...

Het is me wat...er is blijkbaar een nieuwe schooljaar begonnen? Mijn kids zijn bijna de helft van de dag gewoon niet meer thuis ommet mij te spelen. Elke morgen nog even wat strelen en dan vertrekken ze met zo een zware zak op hun rug. 't is nu de derde dag dat dit gebeurt en ik heb het al heelgoe ddoor hoor. Het maakt mij best wel wat verdrietig want ik moet dan even alleen blijven en dat vind ik echt niet leuk... Elke keer ze aan de deur klaar staan om te vertrekken ga ik gewoon achter hun gaan staan in de hoop dat ik mee mag. Maar ik word elke keer gewoon terug naar mijn plaats gestuurd. En ik krijg dan meestal ook wel iets lekkers dat mij soms paait maar lang niet elke keer. Tja...ik kan er niets aan veranderen en ik hoorde mijn baasje al vertellen dat ze nu al aftelt tot de volgende vakantie dus ik zal dat misschien ook maar doen...zou het dan sneller gaan? En iemand die weet wanneer die vakantie dan juist komt en hoe?
Baasje maakte ook nog wat foto's maandag en daarop kan je zien hoe ik nu toch al veranderd ben. Net voor mijn oortjes beginnen blekere haartjes door te komen... Mijn pootjes zijn bruiner aan het worden en het zwart kruipt langzaam hoger.


En al gezien hoe mijn tweede oortje steeds een stukje rechter komt te staan?
De ene moment alleen mijn topje nog wat flappie...

Om dan een ander moment toch bijna helemaal recht te staan. De baasjes vinden het prachtig om te zien. Zeker als ik dan ook nog wat rondloop want dan flapt het topje heen en weer blijkbaar...