zondag 27 september 2009

Tritia was jarig...

Woensdag zijn we niet naar de hondenschool gegaan. Tritia was jarig dus kwam er bezoek van haar meme Gent. Dat er voor zo een verjaardag slingers omhoog gehangen werden vond ik best wel leuk om te zien. Ik heb stiekem gehoopt dat de poezen er eentje losprutsten zodat ik er even aan kon trekken ;-) Ik heb dus ook kennis gemaakt met ballons en heb er natuurlijk eentje kapot gebeten. Ik heb ze liever als ze nog slap zijn ;-))
Zaterdagmiddag kwam er dan nog bezoek om Tritia haar verjaardag te vieren. Haar meme Ilse met haar hele lange vriend en twee kleine kids. Eentje was zo klein dat het nog niets zelf kon...daar heb ik natuurlijk even goed aan geroken. En dat andere zoontje...we waren allebei een beetje van hetzelfde kaliber ;-) Hij probeerde te prullen en te slaan naar mij, ik probeerde hem omver te springen. Baasje heeft ons dus wijselijk een beetje uit elkaar gehouden.
Ik vraag me af of ze voor mijn verjaardag ook zo slingers ophangen en of ik dan ook cadeautjes krijg...