zaterdag 5 september 2009

Pffffffffffff...

Mijn baasje komt buiten met me spelen. whoepie, dat is altij dleuk en deze keer gaat ze aan de slag met een bal. ze schopt hem heen en weer en als een echte keeper duik er steeds achter. Ik moet en zal hem hebben. En plots komt baasje met een tweede bal tevoorschijn. Ik zal hem ook maar even onder handen nemen...pfffffffffffffffffff...
Ik ben nog maar tien stappen verder en die roze bal is al helemaal geen ronde bal meer maar hangt slap tussen mijn tanden te zwabberen. Baasje moet er mee lachen. En nog wat later komt er opnieuw een bal bij. Ik heb nu een rode bal, een blauwe bal en mijn roze flappertje die heen en weer worden geschopt. Ik doe mijn best om ze allemaal te pakken te krijgen maar de twee ballen zijn nog net iets te hard opgeblazen om mijn tanden er in te krijgen. Ik doe echt hard mijn best en baasje vertelt mij dat ze maar al eens zal beginnen uitkijken naar een lederen bal...ik ben benieuwd wat daar dan zo speciaal aan is.
Oh...en mijn tweede oortje...dat staat ook helemaal recht!!