zondag 27 september 2009

Oorontsteking...

Het is even geleden dat ik hier kwam vertellen wat ik allemaal meemaakte. Is er dan niets gebeurd of heb ik niets geleerd? Jawel hoor maar baasje had het zo druk met van alles en nog wat.
Ik ben zelf ook ziek geweest...twee oorontstekingen. Niet niks en oooo zo pfffff. Ik wapperde met mijn oren van links naar rechts, krabbelde eerst links, dan rechts en terug mijn linkeroor. Dus toch terug mee naar de dierenarts samen met Bono. Oormijtjes kon de dierenarts niet vinden dus dat was al goed maar er moest wel zalf in. Nu ik kan zeggen dat ik toch wat heb tegengesprutteld. Zoiets nat en koud in je pijnlijke oortjes...er zijn leukere dingen. En mijn baasjes doen het nu ook twee keer per dag. Ik laat hen duidelijk merken dat ik het niet graag heb maar ze hebben gelijk als ze zeggen dat het moet. Ik kan niet wachten tot dat flesje helemaal leeg is...
De dierenarts vertelde dat ik de oorontsteking misschien wel had gekregen omdat ik allergisch reageer op iets. Of ik misschien poezeneten te pakken had gekregen...maar daar kan ik nog niet aan want dat staat echt wel hoog. Ander eten had ik ook niet gekregen behalve de frikandel...Vanaf vandaag mag ik dus geen frikandel meer eten... Heh, eerst die oortjes laten genezen, dan even afwachten en als het nadien goed blijft terug even frikandel proberen. Ook niets anders meer van vlees behalve wat kip. Ik hoop maar dat ik niet allergisch ben op iets van vlees. Het wordt dus even afwachten maar ik hoop dat ze niet terugkomen die oorontstekingen.
Met Bono is alles ook terug in orde gelukkig.