vrijdag 11 september 2009

Is er nog water?

Ik geef het toe, ik was in een zotte bui. Wou eens helemaal uit mijn dak gaan en bovendien was het zo warm...mijn hersens waren oververhit...
Ik zag geen andere oplossing dan binnen te gaan en met poten en alles wat er maar in kon in de drinkbak te gaan staan. Lekker plensen en dat de grond nat werd daar kon ik mij niet druk over maken...
Baasje daarentegen zag het anders. Maar omdat ze ook wel begreep hoe laat het was nam ze de eerste beste bak en vulde hem voor mij met water en bracht die naar buiten...





Ze heeft hem meer dan één keer gevuld...heeft de tuinslang erbij gehaald en me helemaal afgekoeld...
Ik was niet om aan te zien en wou niet meer op de foto...


Maar baasje was vastberaden mijn natte snoet te fotograferen...



Niets zo goed als wat water als het warm is ;-) Laat maar komen die blauwe schelp... ik ben er klaar voor.