dinsdag 6 oktober 2009

Bacteriële infectie...

Maandagavodn mag baasje terug bellen naar de dierenarts om te zien of dat gekleurde glazen plaatje nu iets naar boven heeft gebracht. Ik hoor haar praten over een bacteriële infectie met de dierenarts. Bacteriën...wat is me dat nu weer. Zitten die dan op mij samen met die infectie of zit dat in mij? En komen die boebels in mijn oren daar dna ook vandaan? Ik moet in elk geval nog steeds die pilletjes verder nemen ( joepie want die smaken echt wel lekker hoor ;-) Iets minder vind ik dat ze nog steeds in mijn oren moeten spuiten met die spray. Elke keer word ik naar baasje Danny gelokt maar ik heb hun wel door. Ik ga gewoon lekker niet naar daar maar ze krijgen me toch steeds te pakken... potverdrie toch. Op het einde van de week moet ik dan ook nog even terugkeren naar de dierenarts. Ik hoop wel dat het dan voorbij is. Niet dat het zoveel pijn doet hoor maar dat gepruts aan mijn oren steeds...ik begin het echt wel wat beu te worden...of zeg ik: het hangt mijn oren uit ;-))