zondag 4 oktober 2009

Op controle

Vrijdagavond ga ik terug op controle bij de dierenarts. De uitslag in mijn oortjes is erger geworden maar de kleur is blijkbaar niet zo rood meer. Dat vind de dierenarts best goed dat blekere kleurtje maar ze blijft het toch iets speciaal vinden mijn oren. De ontsteking is ook volledig weg dus dat is ook al heel goed maar ze blijft me met een vragende blik onderzoeken. Ze brabbeld iets over juveniele blablabla en haalt er een boek bij, nog één, nog één en dan nog één... Ze is niet helemaal 100% zeker van die juveniele blablabla maar ze wil het toch niet zomaar uitsluiten. Ze gaat ook op zoek naar andere plekjes op mijn lijfje en vindt er heel vaag een paar op mijn blote buik. Ik krijg een spray mee voor in mijn oren en spreekt af met mijn baasje dat ze op de hoogte gehouden wordt. Wat dat dan precies is die juveniele blablabla? Helemaal zeker ben ik het niet maar het zou iets met een huidontsteking te maken hebben. Alleen zou ik dan vochtige plekjes moeten hebben en alles is eigenlijk mooi droog ... Ik ben een speciaal gevalleke zegt baasje ;-)
De dierenarts is wel verwondert dat ik zo mooi stil blijf liggen op haar tafel als ze mijn buik onderzoekt en terwijl ze haar boeken leest...
Ik kan ook best wild zijn hoor maar of dat echt de bedoeling is ;-))