maandag 19 oktober 2009

Njammie...

Zaterdag was het dan zo ver. De baasjes hebben een winkel gevonden in Wetteren waar ze voor mij misschien een goede voeding hebben. Wat bleven ze lang weg!! Die meneer had heel veel te vertellen blijkbaar maar met een volle doos kwamen ze terug binnen. Eend...hmmm ik vraag me af hoe dat gaat smaken. En kijk, later in de namiddag koopt baasje nog een volledige verse eend ook. Zou ik die in één keer mogen opeten?
Zondag staat mijn baasje vroeg op en begint ze te snijden in die eend. En dan "Nena HIER ." en ik ga flink voor mijn baasje zitten... Krijg ik zo een klein rood stukje vlees in mijn muil...ik laat het even goed door mijn muil gaan, spuug het uit om het daarna terug op te eten. Mmmmm eigenlijk smaakt het best wel naar meer. En je kan het wel al vermoeden, dat tweede stukje gaat lang niet zo mijn muiltje rond maar verdwijnt snel veilig mijn buik in ;-)
Baasje blijft maar snijden aan die eendenbil en alles verdwijnt in een zakje...ik denk dat dat meegaat naar de hondenschool. Tenminste dat hoop ik toch ;-)