maandag 19 oktober 2009

Geen pilletjes...

Sinds we de vorige keer bij de dierenarts zijn geweest is mijnbaasje er nog eens langs geweest met de poezen. De meisjes hebben nu zo een rare snee in hun buik met een paars draadje aan en bij Garfield ontbreekt precies een stukje... Maar kijk, baasje heeft natuurlijk ook terug over mij gepraat. Ze heeft gezegd aan de dierenarts dat ze toch wil wachten met die cortisone. De dagen daarna is ze bijna één geworden met de computer. Paard, eend, barfen, kvv, rauw, karkassen, Wetteren, Axel...het kwam allemaal een oor in en een ander oor uit. Zo vaak had ze het er over. Blijkt dat baasje op zoek is gegaan naar een andere voeding voor mij om te kijken of ik misschien uitslag krijg van iets in mijn eten. Ik kan me het moeilijk voorstellen want ik smaak niets mis aan mijn eten.
Ik mag ook een paar dagen niet op het gras van de dierenarts. Mijn uitslag was na de hondenschool ietsjes donkerder dus maar even kijken of het niet van het gras voort komt... Pffff dat is eigenlijk best een straf want niets is zo leuk als even uitrazen in dat zachte gras. Maar ik heb niets te beslissen...