donderdag 29 oktober 2009

Nog maar eens...

Dinsdagavond, 19 weekjes oud vandaag , en voor de zoveelste keer opnieuw bij de dierenarts :-((
Ik heb opnieuw zweertjes op mijn buik. Eerst waren het gewoon bobbeltjes waardoor baasje dacht dat het mijn allergie was die een weg zocht maar nu ze ziet dat het zweertjes worden en toch vrij veel wil ze dat de dierenarts het ziet. Eve mag ook mee en als eerste op de tafel. Ik kijk even mee met de poten op tafel en nadat ze helemaal gechekt is is het mijn beurt. Laaiend enthousiast ben ik niet maar zodra ik met mijn hoofd op baasjes arm lig en ze mij begint te knuffelen laat ik de dierenarts begaan. Ze krabt terug wat op mijn buik en steekt het opnieuw onder dat zwarte ding waar ze door loert. Baasje is al blij als ze hoort dat er opnieuw geen beestjes gevonden zijn. Minder leuk vind ze het als de dierenarts zegt dat ik opnieuw een antibiotica kuur moet nemen. Ze praten nog heel wat af en ik hoor baasje over probiotica en omega3 en nog veel meer andere dingen praten...de dierenarts en baasje zijn het niet echt eens over wat ze nu met me willen gaan doen. De dierenarts blijft die cortisone opdringen en baasje blijft het afwijzen.
Ik moet van baasje ook nog een tweede keer op de weegschaal gaan staan. Want thuis was ik 18kg en een beetje gewogen en bij de dierenarts weeg ik plots 19,7 kg? Maar het klopt dus baasje was misschien niet goed wakker deze morgen? Dus maar even mijn groeicurve aanpassen...