zondag 4 oktober 2009

Terug naar de dierenarts...

Zaterdagmorgen neemt baasje mijn temperatuur omdat de dierenarts dat had gevraagd. 38,5 dus dat is helemaal inorde. Alleen ziet mijn baasje nu wel kleine puistjes op mijn buik staan dus belt ze even met met de dierenarts en we moeten mijn buik nog even laten zien. Dus maar terug op haar tafel gaan liggen en terug mijn beste manieren boven gehaald. Eén zweertje krabt ze open om alles onder de microscoop te kunnen bekijken. Er worden opnieuw géén mijten gevonden en daar ben ik blij om. Klinkt maar vies zo beestjes die ze mijten noemen.
Ik moet ook maar meteen aan de antibiotica en maandag mag baasje terug bellen om te weten of de kleuring van dat glaasje iets naar boven brengt. Ik hoop dat ze het snel vinden ... Misschien dat ik dan wel snel terug mijn extra hapjes mag...;-)
Baasje heeft in elk geval ook aan de dierenarts gevraagd of ik geen fruit of groenten mag en gelukkig hoor ik ja als antwoord.
's middags probeert baasje of ik komkommer lust. Mmmja kan er door maar ik moet er best wel wat op knabbelen. 's Avonds kookt ze wat wortelblokjes...hmmm is ook best lekker maar nog veel lekkerder ruiken die bolletjes die ze van mijn voeding heeft gedraaid. Ik ben benieuwd wanneer ik die krijg...