dinsdag 13 oktober 2009

Mijn buikje...

Op mijn buikje zie je nu een nieuwe uitslag staan :-((
Ik heb heel trouw mijn oortjes laten inspuiten met die vervelende spray en heb zonder morren elk pilletje anti biotica genomen. Mijn oorschelpjes staan best mooi al kan dat soms eens verschillen per dag. Geen echte bubbeltjes meer maar soms staan ze iets roder vind baasje. En kijk, toch is er iets dat mij nu uitslag geeft op mijn buik. Lichtroze vlekken die ook op de binnenkant van mijn beentjes staan. Tussen mijn vacht ziet baasje het niet zo goed maar ik heb dan ook best wel wat haar...
We moesten toch op controle bij de dierenarts maandagavond dus zouden we wel horen wat er nu moest gedaan worden.
Terug op die tafel , terug in die oren gekeken, en terug mooi mijn buik laten zien. De dierenarts was niet zo blij omdat er nu toch wel heel duidelijk iets mis is en het niet opgelost is met de antibiotica en de spray. Nieuwe pilletjes dus. Alleen is baasje daar niet zo blij mee. Het is iets dat cortisone noemt en blijkbaar vind ze dat niet goed voor me en al zeker niet omdat ik het drie weken moet nemen. Maar de dierenarts vertelde dat als ik hier goed op reageerde dat het dan wel helemaal bewezen was dat ik allergisch ben voor iets en we dan een volgende stap zouden kunnen zetten naar een speciale voeding. En zo een korte kuur zou niet erg zijn...
Ik kan natuurlijk niets zeggen maar ik hoorde de baasjes wel vertellen dat ze heel erg twijfelen of ze die pillen wel willen geven...