zondag 4 oktober 2009

Vallende blaadjes...


We gaan vandaag niet naar de hondenschool. Er is een probleem met de auto maar baasje oefent thuis toch even met mij. We hebben dus wat extra tijd deze morgen en we gaan naar het park waar er eenden en ganzen zitten. Baasje is benieuwd hoe ik daar op ga reageren. Ik kan ze niet van dichtbij zien want ze zitten op het eiland in de vijver maar ik blaf ze toch maar even toe...
als we aan een open plaats komen mag ik even uitkopen van mijn baasje. Ze roepen mij van het ene baasje naar het andere maar de leiband moet wel aanblijven...ze denken dat ik zomaar zou durven doorlopen. Ikke??? als ze geen vleesjes of beloning meehebben zou ik dat wel doen maar baasje heeft de bolletjes mee die ze draaide van mijn voeding en daar stop ik écht wel voor;-)
Even uitrusten want ik heb echt alles gegeven...

Na mijn spurtjes zien we een heleboel bladeren op de grond liggen. Mijn baasjes schieten meteen in actie en maken een hele grote berg met die bladeren, strooien ze in het rond en ik hap er lustig naar.
Ze stoppen mij er helemaal onder en komen er samen met mij in rollebollen...

Dit is echt voor herhaling vatbaar en baasje belooft dat we dit zeker ook nog eens gaan doen. Ze spreekt van een bos...