maandag 19 oktober 2009

Njammie...

Na de hondenschool krijg ik eindelijk die eendevoeding. Het ziet er niet alleen lekker uit maar het smaakt ook gewoon heerlijk! Ik schrok niet en lik mijn bakje helemaal leeg. Een beetje later gaat mijn baasje het gevecht aan met de eend. Ze wil het in stukken gaan snijden en van een deel wil ze koekjes proberen drogen. Uit een plastieken zakje neemt ze ook nog de eendennek. En dan...domme vraag...zou ik dat lusten zo rauw?
Knabbel, kauw, knabbel...

...laat nu maar loooohos, ik wil het graag...

Ok, ik ga er wel mee liggen dus ga je even mee naar beneden?

Even trekken, ik hou je hand wel vast...

En hap ... slik ... weg... net een sliertje spagetti ;-)
Even mijn muileke aflikken...heb ik je overtuigd baasje? Ik vind het heerlijk en kan het ook de baas. Laat maar komen die eendenruggen en -karkassen ;-) Die kant en klare voeding is lekker maar dat rauw eten van vlees ( of barfen) lijkt me ook wel wpek voor mijn bek. Maar daar verschiet baasje heus niet van ;-)
Nu mijn tandjes gescherpt zijn kijk ik nog wel even of ik er niets anders tussen kan klemmen. En raad eens wat ik te pakken kreeg...


Iets blauw...ja inderdaad...
Een inktbuisje van de kids. Mooi he zo een blauwe tong, 't eens iets anders ;-)