donderdag 1 oktober 2009

Allergisch...

Pfff die oortjes van mij doen moeilijk.
Nu ik elke dag twee keer druppels in mijn oren krijg komt er toch nog een uitslag in ijn oorschelpen. Ik snap het niet. zouden die druppels er eigenlijk niet voor moeten zorgen dat mijn oortjes net beter worden? Baasje belde dus terug naar de dierenarts en die wou me terug zien ( allé mijn oortjes he ;-). En ja hoor, duidelijk een allergische reactie. Ik kreeg dus een prik in mijn achterwerk om de allergische reactie tegen te gaan en even stoppen met de druppeltjes ( jiiihaaa). En dan kwam het slechte nieuws...ik mag helemaal niets maar dan ook niets extra's bovenop mijn eten :-(( Geen kauwbotjes, geen tussendoortjes zoals gedroogde long, geen kaasjes als beloning bij mijn training, zelfs geen kip meer nu. Dat wordt dus echt moeilijk want ik ben zo een lekkerbekje. En waar moet ik aan knagen nu? Ik mag in elk geval niet aan de stoelen knagen van baasje...
Baasje heeft ook ander eten gekocht. De brokken krijg ik niet meer want daar zitten granen in. En ook in mijn KVV Duck zitten granen. Dus krijg ik nu enkel nog Duck zonder gluten. Geen tarwe en granen in mijn eten, geen rijst... Gelukkig is het wel nog lekker!
Het wordt dus wel even afwachten nu...