zondag 9 augustus 2009

7 nachten...

Zeven nachten slaap ik nu al hier in mijn nieuwe huisje. Gaat best wel snel hé. En het gaat nog steeds hetzelfde. Als baasje Danny naar boven is wacht ik een paar minuutjes, dan even janken en mijn baasje komt dan nog even slaapwel zeggen. Geeft me iets waar ik haar geur ik vind en dan kan ik mooi gans de nacht doorslapen. 's Morgens als ik wakker wordt laat mijn baasje me meteen in de tuin zodat ik mijn buikje leeg kan maken en soms nog even wat verder slapen zodat baasje nog wat kan slapen en dan helemaal klaar voor een nieuwe dag...
Jullie kennen het verhaaltje nu wel al dus wil jullie niet meer vervelen met steeds hetzelfde. Maar mochten er plots toch monsters opdagen waarop ik moet gaan jagen om mijn baasjes te verdedigen...je hoort het als eerste mijn nachtelijke verhaal ;-))